FAQ

Ako si môžem objednať? 

Objednávku je možné vykonať prostredníctvom nášho elektronického obchodu, telefonicky (0908 057 775) alebo emailom na: obchod@deivo.sk

Sme škola. Posielate tovar aj na faktúru?

Áno, školy majú možnosť objednať a zaplatiť na faktúru so 14 dňovou splatnosťou. Rozumieme školám a vieme prečo potrebujete najprv FA.

Viete mi poslať FA ihneď?

Štandardne dostanete FA v balíku spolu s tovarom. Ale rozumieme potrebám škôl. Stačí v poznámke v objednávke požiadať o FA skôr a my vám ju pošleme v PDF.

Ako zistím v akom stave je moja objednávka?

Každý kto vykoná objednávku cez deivo.sk môže sledovať v akom stave sa nachádza jeho objednávka:

PRIJATÁ objednávka: Hneď po dokončení objednávky Vám príde email na adresu, ktorú ste uviedli vo formulári. Tento automaticky generovaný email je potvrdením, že objednávka prebehla bez chyby. 
V správe nájdete graficky usporiadané všetky potrebné informácie o Vašej objednávke.

VYBAVOVANÁ objednávka: Po prihlásení sa do svojho účtu (registrovaný zákazník) môžete vidieť, že Vašu objednávku začal vybavovať náš pracovník.

PRED EXPEDOVANÍM: Váš balík je pripravený na odoslanie a najneskôr nasledujúci pracovný deň (spravidla do 12h) bude odovzdaný dopravcovi na doručenie. Táto informácia Vám príde aj na Váš email.

EXPEDOVANÁ objednávka: Vaša zásielka bola predaná do rúk prepravcovi a je na ceste ku Vám. Zákazník bude o odoslaní informovaný emailom.

Každý registrovaný zákazník môže zmeny stavov svojej objednávky vidieť po prihlásení sa do svojho účtu.

Bol už môj balík odoslaný

O odoslaní Vášho balíka Vám príde informatívny email a SMS. Po prihlásením vo svojom účte vidíte, že objednávka bola EXPEDOVANÁ a dátum odoslania. Ak sa objednávka nachádza v stave VYBAVOVANÁ, ešte nebola odoslaná.

Ako dlho trvá doručenie?

Doručenie kuriérom GLS

Kuriér GLS Vám privezie balík nasledujúci pracovný deň po vyexpedovaní z nášho skladu (objednávka v stave EXPEDOVANÁ).

Objednal som si, ale neprišiel mi potvrdzujúci email. Ako zistím či moja objednáva prebehla OK?

Po dokončení objednávky Vám musí prísť na Vašu emailovú adresu automaticky generovaný email - PRIJATÁ objednávka. Rovnako je odosielaná aj potvrdzovacia SMS na Vami zadané číslo. Ak ani jedna zo správ neprišla:

  • Prekontrolujte si Vašu emailovú adresu a tel. číslo v zákazníckom účte. Občas sa stane, že zákazník v emaily urobí preklep.
  • Skontrolujte, či potvrdzujúci email nebol Vašim emailovým serverom zaradený medzi SPAM
  • Ak ste registrovaný zákazník, prihláste sa do svojho účtu. O vykonanej objednávke v ňom musí byť záznam. Ak sa tu nenachádza záznam, je veľmi pravdepodobné, že ste objednávku nedokončili. 

Koľko stojí poštovné?

Poštovné je účtované podľa spôsobu platby.

Komfortné doručenie kuriérom GLS

  • Elektronická platba - 3,90€ za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť.
  • Dobierka - 1€. Tj. GLS balík 3,90 + 1€ dobierka = 4,90€ za balík bez ohľadu na jeho hmotnosť. 

Môžem objednať aj bez registrácie?

Áno, objednať si môžete aj bez akejkoľvek registrácie telefonicky alebo emailom (0908 057 7775 a obchod@deivo.sk)

Dostal som email, že moja zásielka bola dnes expedovaná. Kedy mi príde balík?

Nasledujúci pracovný deň po odoslaní pre SR. A 2 pracovné dni do ČR. 

Aký výrobok si mám vybrať? Neviem sa rozhodnúť

Ak sa rozhodujete medzi rôznymi produktmi, môžete sa poradiť priamo s nami na obchod@deivo.sk alebo telefonicky 0908 057 775.

Čo znamená pri produkte údaj "Odoslanie: 24 - 48 hodín"? Dá sa na tento údaj spoľahnúť?

Údaj o odoslaní zásielky je premenlivý. Neustále je automaticky aktualizovaný u každého výrobku samostatne podľa reálneho stavu našich skladových zásob:

Odoslanie 24 - 48 hodín: Výrobok sa nachádza priamo na našom sklade (aspoň 1 ks) a môže byť odoslaný v najkratšom možnom termíne. Často už niekoľko hodím po Vašej objednávke.

Ak sa na sklade nachádza 1 ks, ale Vy máte záujem o 2 ks, bude dodacia doba dlhšia.

Odoslanie do 3-7 dní atď.: Výrobok je skladom v externom sklade. Rozdielne dĺžky dodávky sú stanovené individuálne podľa konkrétneho výrobku a výrobcu.

Konkrétny dátum: Tovar je dočasne nedostupný. Výrobok bude skladom a bude ho možné odoslať po termíne uvedenom v detaile výrobku v našom obchode.

Môžem si nechať poslať výrobok do firmy, kde som zamestnanec?

Áno, môžete. Vyplňte prosím v objednávkovom formulári adresu firmy a jej názov. Bežne si u nás zákazníci nechávajú poslať zásielky do zamestnania.